Ons streven is die naar perfectie, iedere dag weer

Het Strandhuis wil een regionaal toonzettend horecabedrijf zijn, welke gewaardeerd wordt door haar omgeving en gasten en die een inspirerende werkomgeving biedt voor haar werknemers. Ons streven willen wij behalen doormiddel van goed geschoolde werknemers, zet Het Strandhuis een zo hoog mogelijke service neer tegen een zo gezond mogelijke prijs, waarbij voortdurend wordt gekeken hoe de bedrijfsvoering kan worden geoptimaliseerd om een zo uitmuntende exploitatie tot stand te brengen.

Het Strandhuis heeft zich door de jaren heen ontwikkeld van seizoensgebonden strandpaviljoen tot een volwaardige jaarrond horecagelegenheid.

De speerpunten voor ons streven hebben wij als volgt uiteengezet:

Ons streven naar gastvrijheid: Feedback en trainingen

Ons streven naar voedselveiligheid en kwaliteit: Bureau de Wit!

Het streven naar perfectie houdt in: vandaag leren voor morgen, ons kwetbaar en transparant opstellen. Zowel intern naar elkaar toe, maar ook extern naar onze gasten toe. Wij waarderen de mening(en) en terugkoppeling van onze gasten ten zeerste. Zonder deze terugkoppeling kunnen wij niet leren. Naast periodieke enquete-kaartjes welke we verstrekken bij het afrekenen, directe communicatie via Twitter en Facebook met onze gasten laten we onzelf ook aftoetsen door externe professionals.

Door middel van externe en interne trainingen zijn we iedere dag weer bezig om onze gasten een optimale ervaring bij ons paviljoen te geven. Onderstaand zijn de resultaten te vinden van een mystery-guest rapport zoals twee maal per jaar wordt uitgevoerd bij ons paviljoen door de experts van Heineken.

Ons streven naar voedselveiligheid en kwaliteit: Bureau de Wit

Ons streven naar voedselveiligheid en kwaliteit: Bureau de Wit!

Bureau de Wit is het grootste allround, professioneel en onafhankelijk adviesbureau voor onder andere voedselveiligheid. Wij van Het Strandhuis laten ons ondersteunen met kwaliteitsaudits op het gebied van veiligheid en hygiëne. Dit geeft u als gast de zekerheid van de kwaliteit die wij u willen waarborgen.

Ook hebben onze medewerkers met succes de “Training Allergenen” van Bureau de Wit met succes afgerond!

Over ons
Vol trots en vol vertrouwen kunnen wij ons gasten verzekeren dat wij met recht het Keurmerk voor voedselveiligheid mogen dragen!

Ons streven naar kwaliteit en gastvrijheid: Heineken Mystery Bezoek

Ons streven naar kwaliteit en gastvrijheid: Heineken Mystery Bezoek

Middels de Mystery Visits van Heineken ontvangen horecazaken aanknopingspunten voor mogelijke verbetering van kwaliteit. Ook wij ontvangen deze bezoeken van een mystery guest. Aan de hand van opgestelde selectiecriteria beoordeelt deze mystery guest de kwaliteitsbeleving van Het Strandhuis door middel van de kwaliteit van het tapbier, de verkoopkansen en de gastgerichtheid & service.

Heineken
Op de score van de Heineken test zijn we weer apetrots:

Overall

90%

Contact maken

90%

Serveren

80%

Bestellen

95%

Verzorging

100%

Aflsuiting

100%

Graph

75%

Eigenschappen

100%